MAANDAG 13 MEI

Leuk voor Marco Bos dat hij op zijn verjaardag een kampioenschap mocht meemaken !

VOETBALAGENDA. Play-Off voor naar de Eredivisie 1e wedstrijd 20.00u. NAC-Roda JC. 3e lesavond verenigingscheidsrechtercursus bij SHH olv Serve Van Wersch.

DINSDAG 14 MEI.

De training wordt de laatste weken alweer wat beter bezocht. Vanavond rekenen we toch wel op een man of tien !

VOETBALAGENDA, TRAINING DE MIJNSTREEK RKHBS 19-30-21.00Uu. Play-Offs voor naar de Eredidivisie 1e wedstrijd 18.45u. FC Emmen-FC Dordrecht, 21.00u. De Graafschap-ADO Den Haag. 3e lesavond verenigingscheidsrechtercursus bij v.v. Walram olv Serve van Wersch.

2 weergaven

ZONDAG 12 MEI

Wij feliciteren vandaag van harte ons lid Marco Bos met zijn 55ste verjaardag. Een echte verenigingsman die ook lid is van de Jubileumcommissie en de commissie Werving en Behoud.

Vandaag hebben enkele leden een aanstelling gekregen waarbij een club kampioen kan worden. Frank Halmans bij Sporting Heerlen-Weltania en Marco Bos bij Eikenderveld-SV Langeberg. Altijd leuk zoiets.

En Martijn Beijer is assistentscheidsrechter bij Fortuna Sittard tegen landskampioen PSV. Ook een leuke aanstelling.

VOETBALAGENDA. Eredivisie 33e speeldag. Alle 9 duels om 14.30 uur w.o. Fortuna Sittard-PSV. 3e Divisie 14.00u. TOGB-SV Meerssen, 14.30u. Groene Ster-Blauw Geel '38. 4e Divisie 14.00u. EVV-Wittenhorst. Zuid 2 Competitie Senioren, Vrouwen, Reserveteams.

4 weergaven

Bij vraag 3 over DFO '20 ( DOOR FUSIE OPGERICHT) waren de volgende clubs betrokken.

GRATHEM en KOC (KELPEN OLER COMBINATIE) die later samengingen tot GKC. Later kwam daar RKHVC uit Hunsel bij en werd het GKC/RKHVC. Toen sloot ook nog RKESV uit Ell zich erbij aan en werd de huidige naam DFO '20 een feit. Zij spelen nu in de 4e klasse op een nieuw complex dat ligt bij Kelpen Oler. LEVEROY deed niet mee aan de fusie en ging gewoon zelfstandig verder.

VRAAG 4. Uit welke vele clubs is het huidige SPORTING SITTARD ontstaan ?

0 weergaven