WEEKENDNIEUWS. VRIJDAG, ZATERDAG, ZONDAG

VRIJDAG 22 MAART

Afgelopen maandag was er bij v.v. Bekkerveld een KNVB themabijeenkomst met als titel PERSOONLIJKE ONTWIKKELING. Er waren slechts 6 deelnemers w.o. van ons Frank Halmans en Rene van Bavel. Verder 2 personen uit Noord-Limburg en een uit Zuid 1.

De docent was Hennie de Graaf uit Maastricht. Aan de hand van de SWOT was er een intervisie waarin er in tweetallen werd ingegaan op pluspunten, kluspunten en kansen en bedreigingen. Het was volgens Frank een waardevolle bijeenkomst met veel ruimte voor eigen inbreng.

VOETBALAGENDA. 14 Oefeninterlands w.o. 20.45u. Nederland-Schotland. Eredivisie Futsal Kampioensgroep 4 duels w.o. Tigers Roermond-FC Eindhoven, Degradatiegroep 2 duels.

Wij feliciteren ook nog van harte ons lid Jos Mucher uit Kerkrade met zijn verjaardag.

ZATERDAG 23 MAART

Nico Esser heeft een spierschering in zijn kuit opgelopen en kan voorlopig niet fluiten. Wij wensen hem een spoedig herstel toe.

Vandaag mogen weer een aantal leden samen in actie komen.

David Kloekke en Menno Winckens zijn beide assistent-scheidsrechter in de 2e Divisie bij het duel tussen koploper Spakenburg en rode lantaarndrager FC Lisse.

In de Keuken Kampioen Divisie zijn bij de topper Roda JC-NAC Martijn Beijer en Dominique Prick respectievelijk assistent-scheidsrechter en 4e official.

VOETBALAGENDA. KKD 4 duels w.o. 20.00u. Roda JC-NAC, MVV-FC Den Bosch, Willem II-VVV. 2e Divisie 9 duels. 3e Divisie 14 duels, 4e Divisie 21 duels. O21 1e Divisie 2 duels, O18 1e Divisie 2 duels. Zuid 2 competitie Jeugd en zaalvoetbal. 5 Oefeninterlands.

ZONDAG 24 MAART

Ook dit weekeinde wordt er weer begeleid door leden van DE MIJNSTREEK bij cursisten van de verschillende vereniging scheidsrechtercursussen. Piet den Uijl is dit keer verhinderd en Rene van Bavel en Jack Janssen hebben beide een cursist op zaterdag bij een JO10 team en Fred Lucassen is zaterdag coach bij Rood Groen in Vaals (wedstrijd is afgelast) en Nico Veltrop op zondag om 10.00 uur bij BMR 2-RKASV 3.

Op zondag is Fred Lucassen nog aangesteld als coach van SO3 cursist Milan Weijers van de SO3 cursus bij v.v. Bekkerveld om 11.00 bij TSC 2-IVO 2. Zijn eerdere aanstelling is komen te vervallen.

Marco Bos was reserve en is nog aangesteld in de 3e Klasse C bij Sparta '18-Helmond.

Jack Janssen heeft ook nog een andere aanstelling gekregen, nu in de 5e Klasse A bij Wijnandia-RKASV.

VOETBALAGENDA. 3e Divisie 4 duels w.o. 14.00u. Gemert-SV Meerssen, 14.30u. Groene Ster-UNA. 4e divisie 11 duels w.o. 14.00u. Dongen-Wittenhorst, 14.30u. HVCH-SV Venray, Nemelaer-EVV, Competitie Zuid 2 Senioren, Vrouwen, Reserveteams. 2 Oefeninterlands.